نمایندگی شمستا در تهران لازمه توسعه اطلاعات مراکز صنعتی

توسعه اطلاعات مراکز صنعتی با ایجاد نمایندگی شمستا در تهران

افزایش دامنه اطلاعات مراکز و کارگاههای صنعتی در سامانه جامع صنعتی شسمتا اعم از اطلاعات تماسی و مکانی مراکز صنعتی از قبیل کارگاههای تراشکاری، کارگاههای قالبسازی و کارگاههای ریخته گری و مدلسازی قطعات نیاز به تلاش زیاد و خستگی ناپذیر تیم های فروش، محتوا و بازاریابی دیجیتال دارد اما با توجه به گستردگی دامنه مراکز صنعتی و تعدد حرفه های صنعتی و از طرفی به منظور اطلاع رسانی و ارائه خدمات بهتر به کاربران چاره ای جز این نبود که بعد از پنج ماه از راه­ اندازی اولیه وب سایت و علی رغم وجود دو دفتر در استان یزد، به فکر گسترش هرچه بیشتر شرکتها و مراکز صنعتی کشور در این سامانه باشیم. لذا با توجه به احساس نیاز شدید به این امر و از طرفی درخواست بسیاری  از شرکتها برای آشنایی با این سامانه و معرفی هرچه بیشتر آن، دومین شعبه پژوهشکده امیرکبیر ایرانیان در تهران در تاریخ 20/3/1400 راه اندازی گردید.

این شعبه که در مرکز نوآوری بین المللی یاس که در ساختمان دانشگاه اهل بیت در بلوار ارتش واقع است، در محیطی بسیار علمی و تخصصی قرار گرفته که می تواند زمینه ساز شروع فعالیتهای بین المللی صنعتی سامانه جامع صنعتی شمستا باشد.

متقاضیان جهت حضور و انجام مشاوره های صنعتی می توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره موبایل 09106105867 به نمایندگی تهران سامانه شمستا مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است شعبه اول سامانه صنعتی شمستا در استان یزد و در دو محل صفائیه و پارک علم و فناوری یزد به شرح آدرسهای زیر قرار دارد.

شعبه 1 یزد: دفتر مرکزی : یزد، صفائیه بلوار امیرکبیر، طوبی شرقی 24 ، پلاک 6 کدپستی 8916147773

شعبه 2 یزد: پارک علم فناوری، ساختمان علوم انسانی و مدیریت، واحد 17 

شعبه تهران: بلوار ارتش، جنب خیابان ابوذر، دانشگاه اهل بیت، مرکز نوآوری بین المللی یاس