شمستا مجری نشست های تخصصی فولاد در نمایشگاه فولاد یزد 1402

شمستا برگزار کننده نشست های تخصصی صنعت فولاد در نمایشگاه فولاد یزد 1402

نمایشگاه فولاد یزد

سامانه جامع صنعتی شمستا ( بانک اطلاعات صنعت ایران) در هشتمین نمایشگاه فولاد یزد 1402 به عنوان مجری نشست های تخصصی در زمینه فولاد می باشد. نمایشگاه صنعت فولاد از تاریخ 18 تا 21 شهریور ماه در محل نمایشگاههای بین المللی استان یزداز ساعت 17 الی 22 برگزار خواهد شد. در این نشست تخصصی، جلسات مشاوره (مشاوره صنعتی)، پنلهای تخصصی، معرفی دستاوردهای مراکز صنعتی فناور و دانش بنیان و نیز کارگاههای آموزشی برگزار می شود.

آدرس محل برگزاری: یزد، محل دائمی، نمایشگاه بین المللی استان یزد، غرفه همایش های تخصصی شمستا 

گزارش تکمیلی فعالیت های انجام شده در نمایشگاه صنعت فولاد یزد را در ادامه مشاهده بفرمایید.

برنامه جلسات تخصصی نمایشگاه صنعت فولاد به شرح زیر می باشد:

 برنامه های نشست تخصصی فولاد

آنچه در نمایشگاه صنعت فولاد یزد 1402 گذشت:(گزارش تکمیلی ) 

نمایشگاه صنعت فولاد امسال استان یزد بسیار متمایز تر از سال های قبل و حتی نمایشگاههای مشابه بود. آنچه این نمایشگاه را متمایز از گذشته می ساخت بخش همایش ها و جلسات مشاوره بود. جلسات مشاوره با حضور کارشناسان مباحث برندینگ، بازاریابی و فروش، توسعه فناوری، دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.ویدئوی زیر گزارش سه روز حضور شمستا در نمایشگاه فولاد یزد می باشد.

 

بخش پنل های تخصصی:

پنل های تخصصی با موضوعات چالش های قطعه سازی در صنعت فولاد، چالش های بومی سازی در صنعت فولاد و چالشش های صنعت فولاد یزد برگزار گردید که در این پنل های متخصصان از مراکز صنعتی مرتبط حضور داشته و به بیان مشکلات خود در زمینه قطعه سازی، بومی سازی نیازهای مراکز صنعتی تولید کننده فولادپرداختند. مشکلاتی از قبیل سرمایه اولیه، عدم اعتماد مراکزصنعتی بزرگ به شرکت های دانش بنیان باعث کاهش روند بومی سازی نیازهای صنعت فولاد شده است. در روز چهارم پنل  چالش های صنعت در فولاد برگزار شد که متخصصان مراکز مهم صنعت فولاد در آن حضور داشتند مانند فولاد ارفع، فولاد غدیر ایرانیان و پیمان آلیاژ که دراین پنل کارشناسان شرکت کننده مشکلات نیروی انسانی، تفاوت زیاد نرخ فولاد در داخل و خارج کشور را از مشکلات این صنعت در کشور بیان نمودند و از طرفی خواستار حمایت های دولت از مزاکز تولید کننده فولاد شدند.

حضور شمستا در نمایشگاه صنعت فولاد یزد1402

نشست تخصصی چالش های بومی سازی در صنعت با حضور سازندگان

 

نشست تخصصی با سازندگان فولادی

نشست تخصصی چالش های صنعت فولاد با حضور مدیران صنایع فولادی

بررسی چالش های موجود در صنعت فولاد

بررسی چالش های صنعت فولاد با حضور مدیران فولادی

 

بخش دوره آموزشی:

از دیگر بخش های این نمایشگاه برگزاری دوره تخصصی توسط سامانه صنعتی شمستا بود از جمله دوره تخصصی که در این نمایشگاه و در غرفه شمستا برگزار شد، دوره آموزشی آشنایی با انواع روانکارهای صنعتی خصوصا در بخش فولاد و خودروسازی بود که توسط نماینده شرکت سانیار لوب تک رانا ارائه شد و در آن به معرفی انواع روانکار ها و مشخصات آن ها پرداختند.

آشنایی با انواع روانکار ها در صنعت